Mārketinga rokasgrāmata

Mārketinga rokasgrāmata

Cena (ieskaitot PVN): 45.88 €

Veidojiet rezultatīvu mārketingu!

Mūsdienās lielākais izaicinājums zīmolam – kas jādara, lai joprojām spētu piesaistīt un noturēt esošos patērētājus, kā arī apburt jaunus klientus?

«Mārketinga rokasgrāmata» sniegs praktiskus ieteikumus, kā plānot mārketingu, lai palielinātu uzņēmuma pārdošanas apjomus un izstrādātu jaunus produktus vai pakalpojumus.

Rokasgrāmatā aplūkoti biznesa profesionāļiem būtiski jautājumi – no mārketinga plānošanas un tirgus analīzes līdz mārketinga stratēģijas izveidei un ieviešanai.

«Mārketinga rokasgrāmata» sniegs atbildes uz šiem un citiem aktuāliem jautājumiem:

  • Kā veidot, uzturēt un nostiprināt attiecības ar klientiem?
  • Kas jāņem vērā, veidojot lojalitātes programmu?
  • Kā efektīvi pozicionēt uzņēmumu izstādēs?
  • Darbs ar medijiem – kā panākt publicitāti?
  • Kā izvairīties no visbiežāk pieļautajām kļūdām krīzes situācijās?
  • Kā atrast sponsoru projektam?
  • Kādi ir mīti par sponsorēšanu?
  • Kas jāņem vērā, sagatavojot piedāvājumu sponsoram?
  • Kā plānot aktivizāciju jeb sponsora klātesamību atbalstītā pasākuma laikā?
  • Kā izmērīt sponsorēšanas atdevi?
  • Kā iekšējā komunikācija ietekmē vērtīborientēta mārketinga modeli?
  • Iekšējā komunikācija – kā un par ko runāt ar darbiniekiem?
  • Kas ir efektīvas komunikācijas?
  • Kā uzlabot un saglabāt uzņēmuma reputāciju nākotnes perspektīvā?
  • Kā panākt efektivitāti, piedāvājot preci vai pakalpojumu kolektīvās iepirkšanās portālos?
  • Kā prognozēt un mērīt sociālo mediju mārketinga komunikācijas rezultātus?
  • Kā copēt klientus internetā?

Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG)

Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG)

Mūsdienīga, dzirkstoša un unikālām idejām piepildīta pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra, kas darbojas kopš 1998. gada. Aģentūras nepārspējamo komandu veido izcili savas jomas speciālisti, kuru pieredze un profesionālās iemaņas piešķir AUG pakalpojumiem pievienoto vērtību.
Reklāmas aģentūra apvieno tradicionālos un inovatīvos mārketinga instrumentus, ietverot interneta mārketingu, sociālos medijus, tiešsaistes un mobilo reklāmu, meklētājprogrammas optimizāciju (SEO), zīmolu izstrādāšanu, tradicionālo druku, sabiedriskās attiecības, grafisko dizainu, mediju plānošanu, animāciju, fotogrāfiju un dažādu mērogu video projektus. Vienvārdsakot, aģentūras mērķis ir, izmantojot komandas pieredzi un profesionālus mārketinga instrumentus, izstrādāt nevainojamu tēlu ikvienam uzņēmumam vai personai.
AUG attīsta ilgtermiņa attiecības ar saviem klientiem un kļūst par daļu no to panākumiem, jo, tikai patiesi iepazīstot un iedziļinoties visās to biznesa niansēs, spēj radīt ko paliekošu.

La Creation

La Creation

Radoša svētku aģentūra, kas palīdz uzburt emociju pilnus brīžus gan lieliem, gan maziem! Tas ir jauns un perspektīvs uzņēmums, tādēļ komunikācija ar potenciālo auditoriju ir ļoti svarīga. Uzņēmuma dibinātāju zināšanas mārketingā ir pavērušas plašākas iespējas būt rokas stiepiena attālumā no mērķauditorijas, līdz ar to rokasgrāmatas papildinājumi atklās ko jaunu plašajā un raibajā mākslā, ko sauc par mārketingu.

Liene Dareiko-Sinkeviča
Liene
Dareiko-Sinkeviča

Radošās enerģijas avots. Paralēli svētku aģentūras stratēģijas plānošanai un pasākumu vadīšanai strādā personāla atlases un novērtēšanas uzņēmumā, kas specializējas augsta un vidēja līmeņa vadītāju atlasē, – tas sadarbojas ar lielākajiem Latvijas ražošanas un tirdzniecības uzņēmumiem, tādēļ, lai varētu klientiem piedāvāt atbilstošāko kandidātu, jāspēj orientēties un sekot līdzi jaunumiem tādās sfērās kā mārketings, ražošana, finanses u.c. Apguvusi sarīkojumu vadīšanas un kultūras menedžmenta specialitāti, turpina padziļināti apgūt kultūras menedžmentu un vadību. Piedalījusies vairāku radošu projektu realizācijā un izstrādē, kā arī aktīvi iesaistās kultūras aktivitātēs, kas paver plašāku redzējumu uz kultūras procesiem Latvijā un ārpus tās robežām!

Agnese Tainoļubova
Agnese
Tainoļubova

Spēj aizšķilt mākslas dzirksteles it visā, kam ķeras klāt! Apguvusi reklāmas un sabiedrisko attiecību, kultūras vadības un menedžmenta specialitāti. Līdztekus studijām darbojusies radošajā sfērā, palīdzot jauniem tirgus dalībniekiem izstrādāt komunikācijas stratēģiju, nodrošināt vizuālo reklāmas maketu izstrādi un realizāciju, kā arī aktīvu komunikāciju sociālajos tīklos. Paralēli uzņēmuma tēla un komunikācijas veidošanai atbalsta un līdzdarbojas vairākos radošos projektos.

Ilze
Balcerbule

Latvijas Universitātē iegūts sociālo zinātņu maģistra grāds komunikācijas zinātnē un sociālo zinātņu bakalaura grāds vadībzinātnē, mārketinga specialitātē.

Oksana
Lentjušenkova
Ekonomikas zinātņu maģistre, Alberta koledžas direktore
Anna
Saltikova
Tiesību zinātņu maģistre, Alberta koledžas valdes locekle

Mārketinga rokasgrāmatas autori

«Mārketinga rokasgrāmatas» sagatavošanā izmantoti Bonnier Group (Bonnier Business Press) izdevniecībās sagatavotie materiāli.

08.11.2018

Pirmais solis, kā izveidot ilgtspējīgu sociālo mediju mārketinga stratēģiju

05.10.2018

"Atšķiries vai mirsti" - katra biznesa attīstības princips

Konkurence ir nevainojamas kvalitātes un attīstības stūrakmens, taču ikdienas dzīvē tā ir motivācija iziet no savas komforta zonas, paplašināt zināšanu apvārsni un nepārtraukti tiekties pēc jaunām, unikālām idejām. Konkurence ir arī paškritikas mērs, jo tās apstākļos uzņēmējam ir jāpārspēj ne tikai līdzgaitnieki, bet arī savas iepriekšējās idejas, attīstot tās un piešķirot tām jaunu veidolu. Konkurences apstākļi ir svarīgi ikvienā jomā, taču reklāmas un mārketinga izpratnē to iedarbība ir acīmredzama – reklāma ir tā, kas rada sabiedrības pirmo iespaidu par produktu.

No mārketinga aktivitātēm ir atkarīga produkta reputācija un pazīstamība, tādēļ reklāmas speciālistiem ir jābūt skaidram redzējumam par to, kā atšķirties no konkurentiem, nezaudējot zīmola vērtības un identitāti.

Prasme atšķirties, nezaudējot pašcieņu

Ieradumam un pastāvībai ir liels spēks. Zināms, ka patērētājam patīk pārbaudītas vērtības un paredzamība, kas liek domāt, ka zīmols ir uzticams, taču dažreiz daudz efektīvāks ir pārsteiguma moments, kas patērētājam liek zīmolu ieraudzīt citā gaismā. Kā lielisku piemēru var minēt SIA Latvijas Mobilais telefons (LMT), kura veiksmīgi ir īstenojusi savu identitātes maiņas kampaņu. LMT kampaņas ietvaros ir ne tikai nomainījis savu logo, bet arī uzsvēris zīmola vērtības. Šis uzņēmums ilgus gadus ir viena no galvenajām telekomunikāciju kompānijām, un par popularitāti nav jāsūdzas. Ar jauno kampaņu LMT par sevi vēlreiz atgādināja, pārsteidza un piesaistīja daļu no nesasniegtās publikas.

Ja pieminam mazākus uzņēmumus, tad kā lielisku piemēru spējai atšķirties ar unikālu nianšu ieviešanu var pieminēt Vecrīgas beķereju Cadets de Gascogne, kurā ir iespēja bez maksas paņemt maizīti, lai pabarotu turpat pie Rīgas kanāla esošās pīles.

Kafejnīca, neizmantojot lielus izdevumus, efektīvi izsaimnieko izejvielas, turklāt sasniedzot auditoriju emocionālā līmenī. Šādi tiek pastāstīts, ka zīmols ir orientēts ne tikai uz pašu klientu komfortu, bet arī uz dzīvnieku labklājību.

Šajā gadījumā pat nav svarīgi, vai tā ir uzņēmuma rūpīgi izplānota mārketinga stratēģija vai arī vienkārša atbrīvošanās no pārpalikušās maizes. Mērķis ir sasniegts – kafejnīca ir izcēlusies uz konkurentu fona.

Spēja mainīties ir attīstības priekšnosacījums, ko noteikti novērtē arī patērētājs, jo viņš izjūt rūpes un uzņēmuma ieinteresētību savā attīstībā.

Jāatceras, ka paša zīmola attieksme ir spēcīgs mārketinga instruments un patērētājam tā ir acīmredzama.

 

Atšķirības motivēšanas piemērs.
Atšķirības motivēšanas piemērs. Avots: http://www.voxlumiere.com/be-different-to-be-better/

Šajā situācijā runa ir par atmosfēras radīšanu, kas ne vienmēr prasa lielu finansiālo ieguldījumu. Svarīgākais ir laba un konkurētspējīga ideja, kas ieinteresēs cilvēkus un atšķirs zīmolu no citiem. To var salīdzināt, piemēram, ar cilvēka vizuālo tēlu. Ikvienam patīk izskatīties un justies labi, kā arī reizi pa reizei atsvaidzināt savu garderobi ar jaunām krāsām un formām – tas ne tikai uzlabo garastāvokli, bet liek arī apkārtējiem ieraudzīt mūsos jaunas šķautnes. Tāpat ir ar zīmola tēlu – tam ir jāatspoguļo konkrētā sajūta un jānes saistošs vēstījums. Zīmolam ir jārada savs unikālais raksturojums un ietērps, kas izcels to konkurentu vidū.


Mārketinga rokasgrāmata

Mārketinga rokasgrāmata


 

11.04.2018

Kā savam biznesam piesaistīt jaunus klientus un kopā ar tiem iekļauties vienotā izaugsmes un panākumu maratonā?

Uzņēmumam sākot darbu, tiek veikti mārketinga priekšdarbi, bet bieži vien tie aprobežojas tikai ar produkta pieejamības nodrošināšanu, pārdošanas komandas atlasi, piedāvāto produktu vai pakalpojumu aprakstošiem bukletiem vai elementāru interneta vietni un vadītāja komandu pārdevējiem: «Pārdodiet!» Protams, zināmus rezultātus var sasniegt arī tā, bet tālredzīgāk būtu pirms pārdošanas uzsākšanas sagatavot atbilstošu mārketinga platformu jeb, citiem vārdiem sakot – tirgu jūsu uzņēmuma piedāvājumam.

Turpmāk minētie ierosinājumi vairāk ir piemēroti tā sauktajam «bizness biznesam» jeb B2B (Business-to-Business) darījumu modelim, kas norit starp diviem vai vairākiem uzņēmumiem.

Ja esat sākuši lasīt šo publikāciju, ir skaidrs, ka esat ieinteresēts jaunu klientu piesaistē, uzlabojot esošo taktiku vai kardināli to mainot, ieviešot jaunas idejas un pieejas, lai sasniegtu to, kas ir nepieciešams individuālajai situācijai uzņēmumā. Tomēr, lai ne tikai uzzinātu, bet arī izprastu to, ko gaida klienti, jums būs jāiejūtas viņu ādā un jāsaprot – kas ir tas, ko viņi vēlas.

Tāpat kā karagājienā, arī mārketingā ir jāzina, ko uzņēmums vēlas sasniegt – kur un kādus klientus iegūt. Ir nepieciešama izpēte, un to var uzticēt tirgus izpētes kompānijai vai arī vienkāršotā variantā veikt katrs pats saviem spēkiem, taču bez konkrēta rīcības plāna visas aktivitātes būs veltīgas. Nākamais, kas jāsaprot – kāds ir uzņēmums, kuru vēlaties par savu klientu. Kāds ir tā biznesa modelis? Lai to noskaidrotu, noteikti ir vērts pat doties uz šiem uzņēmumiem, lai iepazītu un izpētītu tos klātienē.


Mārketinga rokasgrāmata

Mārketinga rokasgrāmata


 

26.01.2018

Mobilā mārketinga jaunās iespējas uzņēmumiem

Mobilo mārketingu var uzskatīt par mijiedarbi starp klientu un uzņēmumu – klients, lietojot savu mobilo tālruni, viedtālruni vai planšetdatoru, mijiedarbojas ar uzņēmumu, zīmolu un tā piedāvātajiem pakalpojumiem.

Sākotnēji mobilais mārketings bija ierobežots vien ar SMS un e-pasta opcijām. Attīstoties tehnoloģijām un milzīgā ātrumā paplašinoties iespējām, attīstījās arī mobilā mārketinga iespējas un izpausmes. Nu jau ar terminu mobilais mārketings saistām interneta meklētājus, sociālos tīklus, aplikācijas, QR kodus, tiešās translācijas un citas iespējas, ko mums sniedz mobilās ierīces.

Sagaidāms, ka 2018. gadā uznirstošie logi (Push Notifications) kļūs par visefektīvāko veidu, kā uzrunāt klientus. Uznirstošie logi ļauj nekavējoties izsūtīt lietotājiem atgādinājumu vai reklāmu par aplikāciju pat tad, ja tā ir neaktīva. Šī brīža statistika liecina, ka to zīmolu, kas izsūta uznirstošo logu ziņas divreiz dienā, aplikāciju izmantošanas pieaugums ir 15 reizes lielāks, kā arī pārdošanas apjoms palielinājies par 6%, nekā to zīmolu aplikāciju lietojums, kur netiek izmantots šis mobilā mārketinga veids.

Tāpat tiek paredzēts, ka līdz pat 2020. gadam būs vairāk kā 75 miljardi savā starpā savienotu ierīču. Tas nozīmē, ka skaitliski vairāk ierīces būs savstarpēji savienotas saziņai nekā uz planētas dzīvo cilvēku, un uzņēmumiem būs interesanti sekot līdzi tam, kā attīstīsies mobilā mārketinga sfēra un kādu ietekmi tā turpinās radīt cilvēku dzīvēs.

Lai arī mobilais mārketings ir atsevišķa iespēju pasaule uzņēmumiem, kas viennozīmīgi uzlabo komunikāciju starp uzņēmumu un klientu, uzņēmumiem nepieciešams sekot līdzi jaunākajām tendencēm un savai uzņēmuma specifikai atrast piemērotāko pieeju, lai klients būtu apmierināts, jo tas taču ir viens no mārketinga galvenajiem priekšnosacījumiem un reizē arī mērķiem – klients, kurš ir apmierināts ar komunikācijas iespējām, produktu un pakalpojumu pieejamību, ir gatavs veikt pirkumus vēl un vēl!


 1.9. nodaļa «Mobilā mārketinga jaunās iespējas un risinājumi»


23.01.2018

2018. gadā mārketinga jomā sagaidāma konkurences palielināšanās, mākslīgā intelekta projektu attīstīšana un video satura uzvaras gājiens

«Galvenais mērķis ir padarīt reklāmas industriju sabiedrībai caurspīdīgāku, drošāku un kvalitatīvāku. 2018. gadā korekcijas ieviesīs ES Vispārīgā datu aizsardzības regula, kas stāsies spēkā šī gada maijā un paredz uzlabojumus arī reklāmas industrijā. Tai jau šobrīd pielāgojušies lielākie datu turētāji nozarē,» stāsta Infinitum pakalpojuma attīstības vadītājs Aigars Armanovs.

Radošums nezudīs

2018. gadā turpinās attīstīties mārketinga automatizācija, reklāmu izvietošana vēl straujāk virzīsies no klasiskās reklāmas laukumu vai laika pirkšanas uz viedo pirkšanu, kur būs svarīgi nevis aģentūru un mediju izdevīgie savstarpējie darījumi, bet gan klienta kampaņas rezultāts, iespēja to mainīt jebkurā diennakts laikā, balstoties uz konkrētā brīža kampaņas datiem. 

«Attīstīsies tās mediju aģentūras, kuras spēj pielāgoties nozīmīgākajām industrijas tendencēm, savukārt klienti novērsīsies no tām, kas to nespēs. Tām jābūt gatavām, ka, piemēram, jebkurš decembrī uzrakstīts plāns komersantam var mainīties jau martā, jo mārketinga joma strauji mainās. Mārketingā aktuāls ir pašregulācijas process – notiek aktīvas darbības reklāmas standartu noteikšanā, kurās iesaistās gan asociācijas, gan lielie globālie spēlētāji,» teic A. Armanovs. Viņš prognozē, ka 2018. gadā pasaulē parādīsies pirmie mākslīgā intelekta projekti, par ko 2017. gadā vēl tikai runāja, līdz darbiem īsti netiekot. Radošums gan šajā automatizācijas un viedā laikmeta «haosā» nekur nepazudīs, tieši pretēji –lieliskām idejām būs vēl lielāka vērtība.


 

 

Elīna Jurkāne

 

 

Elīna Jurkāne, 

Infinitum satura nodaļas vadītāja 

Pēdiņas

2018. gadā izteikta izmaiņa būs video komunikācijas pieaugums no zīmolu puses,


Uzsvars uz kanālu izvēli

Tā kā attīstās jauni pakalpojumi un pieaug dažādu esošu un inovatīvu produktu piedāvājums, digitālās mārketinga aģentūras Seomedia.lv vadītājs Rihards Zauska prognozē, ka 2018. gadā parādīsies jauni tirgus spēlētāji, kas radīs paaugstinātu konkurenci ikvienā nozarē. Viņaprāt, komersantiem pastiprināti būs jādomā par to, kā tiek uzrunāta mērķauditorija, jāsek līdzi tam, kā attīstās reklāmas joma. 2017. gada tendences un aktivitāte reklāmas jomā parādīja, cik strauji mainās reklāmas vietas un «dabiskās» uzņēmumu pozīcijas Google meklētājā. «Ļoti daudzi spēcīgi zīmoli pazuda no Google.lv pirmajām lapām, jo

27.07.2017

Pasākumu mārketings – atslēga veiksmīgai komunikācijai ar klientu

Pasākumu mārketings – atslēga veiksmīgai komunikācijai ar klientu. No pamatiem līdz šī brīža tendencēm. Rokasgrāmatas autors Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG) aizraujošā stāstā ar daudziem piemēriem ierauj mārketinga pasaules niansēs! Iegūsti idejas, iepazīstoties ar jauno materiālu 5.11. «Pasākumu mārketinga iespējas uzņēmuma tēla veidošanā».

Vai zini – tendences liecina, ka pasākumu mārketinga aizvien ir pieaugoša nozīme, tādēļ uzņēmumiem ir vērts veidot aktīvu komunikāciju ar klientu, izmantojot tieši šo mārketinga veidu.

«Veiksmīga pasākumu mārketinga kampaņa sniedz cilvēkiem papildu pievienoto vērtību. Vienalga, vai tas ir koncerts, labdarības akcija vai cits pasākums, dalībnieki jūtas saņēmuši kādu labumu sev, nevis tikai piedalījušies uzņēmuma reklāmas kampaņā,» tēmas aktualitāti skaidro Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG) mārketinga speciālisti.

Kādas kļūdas nepieļaut? Kādi padomi, ko ņemt vērā, lai izdotos? Tas viss jaunākajā mārketinga pasaules stāstā:

  • Pasākuma plānošana un reklamēšana – Kādi ir trīs galvenie aspekti, kas jāņem vērā? Kādi ir būtiskākie jautājumi, uz kuriem jābūt atbildēm, plānojot pasākumu? Kāpēc šie jautājumi tikai sākotnēji šķiet vienkārši, bet neatbildēšana uz tiem var pat izgāzt ideju? Kas ir iepazīšanās pasākums, un kāpēc tas ir nepieciešams? Kā izmantot mūsdienās būtisko komunikācijas kanālu – sociālos tīklus? Kādas ir svarīgākās sociālo tīklu atšķirības – svarīgi atcerēties, ka katrs no tiem sniedz atšķirīgas iespējas? Padomi, cik dažādi var būt ziņojumi!
  • Uzrunāšanas taktika – Kādi ir vienkāršākie uzrunāšanas veidi? Kas ir tā saucamais pasākums pasākumā, un kā to izmantot?
  • Papildu dimensija – pasākumi tiešraidē – pamatoti argumenti, kādēļ ir vērts izmantot digitālās vides iespējas? Kādus soļus veido pasākuma organizēšana un tā mārketinga aktivitātes no idejas līdz pat pasākuma noslēgumam?
  • Aktuālās pasākuma mārketinga tendences – Mārketings tāpat kā apģērbi mainās – Kādi jauninājumi novēroti 2017. gadā? Kā mainījušās drona izmantošanas funkcijas, salīdzinot ar tā radīšanas pamatmērķi? Kas šim gadam raksturīgs pasākuma dizaina jomā? Kāds ir šī gada jaunums un galvenais nestandarta risinājums pasākumu rīkošanā? Kā šogad tiek izvēlēta pasākuma vieta? Kas ir intelektuālais kapitāls? Kā radīt emocijas?
  • Esi izklaidējošs, lai taptu sadzirdēts – Kas ir FoMO? Kā to izjūt pasākumu organizētāji un pasākumu apmeklētāji? Kā šīs bažas pasākumu mārketinga speciālisti var izmantot savā digitālā mārketinga stratēģijā?
25.05.2017

Vizuālā identitāte – vitāls elements korporatīvā tēla jeb zīmola veidošanā

Vizuālā identitāte – vitāls elements korporatīvā tēla jeb zīmola veidošanā. Uzzini, kāpēc un kā izveidot spēcīgu un noturīgu korporatīvo vizuālo identitāti! Tā «Mārketinga rokasgrāmatas» jaunumus skaļi piesaka autors Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG). Tāpat arī atbild uz jautājumiem par vizuālās identitātes veidošanu:

  • Kāpēc vizuālā identitāte ir spēcīgākais korporatīvais instruments?
  • Kādi ir jebkuras ikoniskas vizuālās identitātes izstrādes posmi?
  • Kā veidot vizuālo identitāti valstij, valsts pārvaldei, pilsētai, notikumam, organizācijai vai uzņēmumam?
  • Kā iespējams radīt ikonisku vizuālo identitāti valstij?
  • Kāpēc ir nepieciešama logotipa pārbaudes jeb testēšanas fāze? Kā to iespējams veikt?
  • Kāpēc pilsētām ir nepieciešams logo? Kāda ir to funkcija?
  • Kā top pilsētas zīmols? Un kādi ir tā elementi?
  • Kādi praktiski ieteikumi, kā pilsētām reklamēt savu zīmolu?
  • Kā, piemēram, Ventspilī veidojas pilsētas vizuālā komunikācija?
  • Kādi elementi jāietver, lai veidotu kvalitatīvu pasākuma vizuālo identitāti?
  • Ko nepieciešamas izanalizēt pirms vizuālo risinājumu veidošanas? Piemēram, kāpēc vēlamajām emocijām ir liela nozīme?!
  • Kādi ir vizuālās identitātes veidošanas praktiski ieteikumi B2B un B2C modelī?!

Iedvesmai citāts no autora AUG rakstītā:
«Logo jābūt tādam, kas ir uzskatāms un labi saredzams, nodrukāts jebkādā izmērā un efektīgi izskatās arī melnbalts. Tiek uzskatīts, ka efektīvs logo ir vienkāršs, atmiņā paliekošs, ilgmūžīgs (efektīvs arī pēc 20 gadiem), universāls un auditorijai atbilstošs.Korporatīvā vizuālā identitāte ir nospiedums cilvēka apziņā, ar kuru organizācija vienmēr tiks asociēta.»

Par vizuālo identitāti soli pa solim autors ar spēcīgiem piemēriem skaidro jaunajā 5.1. «Korporatīvās vizuālās identitātes nozīme mārketinga stratēģijā»:

  • 5.1.1. «Korporatīvās vizuālās identitātes vēsture»;
  • 5.1.2. «Valsts vizuālā identitāte»;
  • 5.1.3. «Valsts pārvaldes vizuālā identitāte»;
  • 5.1.4. «Pilsētas vizuālā identitāte»;
  • 5.1.5. «Vizuālā notikuma identitāte»;
  • 5.1.6. «Vizuālā organizācijas identitāte»;
  • 5.1.7. «Vizuālās identitātes atbilstība uzņēmuma darbības virzienam».
25.10.2016

Kā atrast īsto mārketinga pieeju B2B un B2C modeļos? Kādas ir jaunās satura mārketinga iespējas produktu virzīšanā?

  • Kā atrast īsto mārketinga pieeju B2B un B2C modeļos?
  • Kā nekļūdīgi atrast īsto mārketinga modeli, kas atbilst uzņēmuma darbības jomai un sekmēs visstraujāko izaugsmi?
  • Kādas ir jaunās satura mārketinga iespējas produktu virzīšanā?
  • Kā izmantot satura mārketingu, lai tas dotu optimālu atdevi produkta virzīšanā uz pārdošanas virsotnēm?

Ar šiem jautājumiem rokasgrāmatas papildinājumu autors Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG) uzrunā jaunākajās nodaļās:

  • 1.3. «Kā atrast īsto mārketinga pieeju B2B un B2C modeļos?»
  • 8.8. «Jaunās satura mārketinga iespējas produktu virzīšanā».

«Vai mārketinga pieejas, kas orientētas uz individuālajiem patērētājiem, atšķiras no biznesa klientu piesaistīšanas? Kā visefektīvāk savienot dažādas mārketinga metodes, lai panāktu vislabāko rezultātu? Pārdot kļūst arvien grūtāk, jo pircēju ir daudz, taču pārdevēju, šķiet, ar katru brīdi kļūst vēl vairāk,» tā tieši un ikvienu individuāli uzrunā rokasgrāmatas autors, aicinot precīzi ielūkoties mārketinga aizkulisēs.

Un tad iedomājieties, ka jums pieder ābeļu dārzs… Kā šis salīdzinājums ar ābeļu dārzu var palīdzēt jums izprast sadarbību ar B2B un B2C klientiem – uzziniet jaunākajos papildinājumos!

Rokasgrāmatas papildinājumu autors Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG) ir mūsdienīgs, dzirkstošs un unikālām idejām piepildīts pilna servisa mārketings, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra, kas darbojas kopš 1998. gada. Aģentūras nepārspējamo komandu veido izcili savas jomas speciālisti, kuru pieredze un profesionālās iemaņas piešķir AUG pakalpojumiem pievienoto vērtību.

21.07.2016

Mārketings pārdošanas procesa veicināšanai

Kā savam biznesam piesaistīt jaunus klientus un kopā ar tiem iekļauties vienotā izaugsmes un panākumu maratonā? Kā novērst klientu aizplūdi pie konkurentiem un nodrošināt, lai viņiem nekad nekas tāds pat prātā neienāktu? Tā rokasgrāmatu jaunākās tēmas piesaka Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG).

Plašāk vērtīgus pieredzes padomus iespējams uzzināt 11. nodaļā «Mārketings pārdošanas procesa veicināšanai»:

  • 11.1. «Mārketinga un komunikācijas risinājumi jaunu klientu piesaistei»;
  • 11.2. «Mārketinga un komunikācijas risinājumi esošo klientu lojalitātes stiprināšanai».

«Uzņēmumam sākot darbu, tiek veikti mārketinga priekšdarbi, bet bieži vien tie aprobežojas tikai ar produkta pieejamības nodrošināšanu, pārdošanas komandas atlasi, piedāvāto produktu vai pakalpojumu aprakstošiem bukletiem vai elementāru interneta vietni un vadītāja komandu pārdevējiem: «Pārdodiet!» Protams, zināmus rezultātus var sasniegt arī tā, bet tālredzīgāk būtu pirms pārdošanas uzsākšanas sagatavot atbilstošu mārketinga platformu jeb, citiem vārdiem sakot – tirgu jūsu uzņēmuma piedāvājumam,» tā autors rosina paskatīties uz savu uzņēmumu no cita skatupunkta.

Tāpat arī piedāvā veikt testu, godīgi atbildot uz jautājumiem sava biznesa attīstības paškontrolei gan jaunu klientu piesaistē, gan esošo klientu lojalitātes stiprināšanā.

Rokasgrāmatas papildinājumu autors Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG) ir mūsdienīgs, dzirkstošs un unikālām idejām piepildīts pilna servisa mārketings, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra, kas darbojas kopš 1998. gada. Aģentūras nepārspējamo komandu veido izcili savas jomas speciālisti, kuru pieredze un profesionālās iemaņas piešķir AUG pakalpojumiem pievienoto vērtību.

26.04.2016

Princips «atšķiries vai mirsti» – katra biznesa attīstības pamatā

Princips «atšķiries vai mirsti» – katra biznesa attīstības pamatā! Katrs uzņēmējs – pats sava orķestra diriģents! Tā rokasgrāmatu jaunākās tēmas piesaka Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG).

«Princips «atšķiries vai mirsti» – katra biznesa attīstības pamatā!» (sk. 1.6. nodaļu) – veiksmīgi piemēri uzņēmuma attīstībā:

  • uzņēmēja iespējas uzlabot sava uzņēmuma atpazīstamību;
  • piemēri, no kuriem iespējams mācīties veiksmīga uzņēmuma identitātes veidošanā;
  • kā veidot attīstību atbilstoši sabiedrībā aktuālajam.

«Katrs uzņēmējs – pats sava orķestra diriģents» (sk. 5.3. nodaļu) – uzņēmēja darba stils ir galvenais faktors uzņēmuma potenciālajā izaugsmē. Pēc kādiem principiem vadīt savu komandu? Kādu stratēģiju iespējams īstenot, lai vairotu uzņēmuma panākumus?

Autors pauž viedokli, ka lielākais ierocis uzņēmēja labā ir atvērta un radoša domāšana dažādās uzņēmuma darbības sfērās. Sabiedrībai vienmēr ir bijis svarīgi sekot virzieniem, tāpēc rodas dažādu subkultūru veidi. Kā atklāt galveno sabiedrības aktualitāšu virzību jau to pirmsākumos? Ar radošu domāšanu un pārliecinošu izgājienu uzņēmējs var izveidot sabiedrībā galveno aktualitāšu vadlīnijas.

Uzņēmējdarbība balstās uz cilvēkiem un tās pamatā ir cilvēcīgas vērtības. Uzņēmēja balsts ir viņa darbinieki. Vadības spēkos ir motivēt savus darbiniekus tā, lai tie radītu pozitīvu uzņēmuma tēlu. Oriģināli piemēri, kā savam uzņēmumam dot pievienoto vērtību, neiztērējot naudu ārējos resursos.

Rokasgrāmatas papildinājumi turpināti veidot sadarbībā ar Alberta Uzņēmumu Grupa (AUG) mūsdienīgu, dzirkstošu un unikālām idejām piepildītu pilna servisa mārketingu, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūru, kas darbojas kopš 1998. gada. Aģentūras nepārspējamo komandu veido izcili savas jomas speciālisti, kuru pieredze un profesionālās iemaņas piešķir AUG pakalpojumiem pievienoto vērtību.